Jak nakupovat na Olejeobchod.cz?

Připravili jsme pro vás jednoduchého průvodce, díky kterému budete mít všechny potřebné informace po ruce.

Výběr zboží
Vyhledávat lze zadáním čísla dílu nebo originálního čísla OEM do vyhledávací kolonky, nebo pomocí lišty kategorií. Díly na Váš vůz lze nalézt v sekci Autodíly podle vozidla -> vybrat značku, model a motorizaci.   
Do košíku a objednat
Po vložení všech částí objednávky do košíku dostanete na výběr kombinaci platby a dopravy, z níž si můžete zvolit tu, která vám vyhovuje nejvíce.  


Doručení
O průběhu doručení a balení budete pravidelně informováni pomocí zpráv.  1 zpráva - potvrzení objednávky, 2 zpráva - expedice objednávky 3 zprava je od přepravce, že převzal balík a uvádí přibližný termín a číslo balíku pro sledování. Při přebírání balíček zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči.


Reklamace a vrácení zboží
Stačí vyplnit připravený formulář a zaslat k nám. Díl odesíláme výrobci, který ho zkontroluje a následně vracíme peníze. Většinou od 3 do 14 dnů.


Nejčastější dotazy
Další informace nebo služby, které možná hledáte.


Kde jsou odběrné místa?


Nedostal jsem fakturu v balíku

  •            Faktura je odeslána elektronicky jako příloha v emailu "Předání zásilky dopravci"


Co musím v poptávce dílů uvést? a jak ji zaslat?

  •            Potřebujeme Vaše jméno, email, tel, poptávaný díl, informace o voze a VIN.Popřípadě preferovaná značka. Takže například pan Novák, novak@se.... 733 .... Přední brzdové kotouče, a destičky, Škoda, Superb, 2005, 1.9TDI  96kw - VIN: TMBCU63U569105383 A tyto informace nám stačí zaslat emailem.

 

Odeslal jsem poptávku dílů, kdy dostanu odpověď?

  •            Na poprávku odpovíme nejpozději do 24h. Většinou do hodiny.


Co v poptávce obdržím?

  •            odkaz přímo na díl popřípadě OEM číslo, které stačí vyhledat v eshopu. Schéma z VIN databáze.

 

Co je to VIN

  •             jednoznačně a jedinečně identifikuje vozidlo. Je tedy možné říci, že se jedná o jakési rodné číslo vozidla. Informace kde ho najdu pak zde.


Online platba přes Gopay selhala. Co teď?

  •            Stačí vytvořit novou objednávku s jinou platbou (neuhrazené obj. se automaticky stornují) popřípadě nám poslat zprávu, že si přejete změnit na převodem nebo na dobírku.


Nedaří se dovolat.

  •             velice se Vám omlouváme. Telefon má uvedenou provozní dobu ale i přes to je někdy nápor na naši linku enormní. Prosím o email dotaz nebo zde vpravo dole přes chat /Napište zprávu.


Nedostal jsem email odpověď.

  •            Na většinu emailu odpovídáme do hodiny  v nejhorším případě do 24h. Pokud je to déle nejspíš email někam zapadl nebo nedošel prosím o další email dotaz nebo zde vpravo dole přes chat /Napište nám zprávu.

 

Proč požadujete zálohu na starý díl?

  •            Zálohu požaduje výrobce. Jedná se o částku kterou po vrácení odpovídajícího starého dílu Vám vracíme. Záloha je požadována většinou u třmenů, AGR, řídicích mechanismu atd. Příklad v praxi. Zákazník si objednal Brzdový třmen ATE za 1500Kč , ATE požaduje Zálohu 750 Kč. Zákazník zaplatí teď 2250Kč. Po výměně nám starý. Brzdový třmen posílá zpět (v krabici od nového dílu!). ATE starý díl překontroluje a uznává. Následně vracíme 750 Kč zákazníkovi.


Nechce se mi na poštu se starým dílem? jak vrátit?

  •            Za 99Kč s DPH můžete přiobjednat přepravu od Vás k nám. Stačí zabalit starý díl do krabice od nového a emailem požádat o objednání kurýra ( důležité je uvést adresu - pokud se liší od objednávky) . Náš pracovník objedná kurýra, který se u Vás zastaví pro balík (na balík si nalepí své štítky).


Kdy není záloha uznána?

  •            Výrobce neuznává pouze mechanicky poškozené díly - myšleno po havárii - prasklé atd.


Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

  •            Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Prosím o vyplnění protokolu Vrácení zboží


Kam mohu reklamované/nechtěné zboží zaslat?

  •            Gupinol s.r.o., Československé armády 31, Zábřeh, 789 01 Tel.: +420 725 605 854


Jak dlouho budete reklamaci řešit?

  •            Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem,


Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

  •            Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.